pagina_banner1

Cinque campi d'applicazione di PTFE

PTFE hà una larga gamma di applicazioni, pò esse usatu in l'equipaggiu medicale, stampa, carta, industria di fibre, industria chimica, industria alimentaria, apparecchi domestici, plastica, industria di gomma, elettronica, industria automobilistica, etc.
PTFE hà una larga gamma di applicazioni, pò esse usatu in l'equipaggiu medicale, stampa, carta, industria di fibre, industria chimica, industria alimentaria, apparecchi domestici, plastica, industria di gomma, elettronica, industria automobilistica, etc.

1. Polytetrafluoroethylene hè utilizatu in l'industria di i dispositi medichi: per impediscenu u cuntattu direttu trà a medicina è u dispusitivu chì trasmette a droga, o per riduce a tensione di a superficia o riduce a conductività, pudemu chjappà u PTFE chì hè certificatu per esse usatu. dispusitivi di medicina o di salute.Teflon per u scopu.Cume: tubi d'agulla, strumenti di gocciolamentu, cumpunenti di l'equipaggiu medicale, etc.
2. PTFE veni usatu in l 'industria chimica: PTFE coating hà rimarchevuli resistenza à u calore è a stabilità, è pò sustiniri temperature sin'à 320 ° C in un cortu piriudu di tempu.In generale, pò esse usata continuamente à -190 ° C ~ 260 ° C.Ùn diventa micca fragile quandu travaglia à a temperatura di rinfrescante è ùn si funnu micca à alta temperatura.À u listessu tempu, i rivestimenti PTFE anu una forte inerzia fisiologica, è ùn sò quasi micca corroded da qualsiasi sustanzi chimichi eccettu per i media individuali, chì ponu prutezzione di e parti da ogni tipu di corrosione chimica.
3. PTFE per l'apparecchi domestici: PTFE spraying pò ancu esse aduprata nantu à diversi apparecchi domestici per riduce l'accumulazione di manciari, grassu è terra, ottene u scopu di pulizia faciule è migliurà a qualità di produzzione.Cum'è a fabricazione di set di ghiaccio, padelle, caffettiere, vassoi da forno, stampi per pasticceria varie, ecc.
4. Polytetrafluoroethylene hè utilizatu in l'industria di gomma di scatula plastica: u polytetrafluoroethylene pò esse usatu per fabricà stampi per a resina epossidica è i prudutti di resina fenolica.Sicondu i so vantaghji ecunomichi, i rivestimenti di politetrafluoroetilene adattati ponu esse sceltu è spruzzati nantu à a superficia di u moldu per risolve u prublema.U prublema di u produttu attaccatu à u moldu è difficiuli di liberà u moldu pò esse risoltu, per allargà a vita di serviziu di u moldu.Cum'è sule di scarpi, guanti di gomma, stampi per a furmazione di pneumatici, etc.
5. PTFE hè adupratu in l'industria di l'elettronica è di l'automobile: PTFE hè u più utilizatu in l'industria di l'elettronica è di l'automobile, è u materiale di basa hè diversu in grandezza è materiale.I rivestimenti è e resine PTFE ponu esse spruzzati in camere pulite di 100.000 classi per risponde à i bisogni industriali.Cume: valvula conduttiva, scheda di telefuninu mobile, valvola, striscia di u clima, valvola di accelerazione ibrida, rete di cuscinetti, etc.


Tempu di Postu: 17-Jan-2023