pagina_banner1

Chì ghjè l'imballaggio PTFE?

Fillers in generale si riferiscenu à i materiali chì sò pieni in altri oggetti.

In ingegneria chimica, packing si rifiriscinu a materiali solidi inerte stallati in turri imballata, cum'è anelli Pall è anelli Raschig, etc., chì a so funzione hè di cresce a superficia di cuntattu gas-liquidu è fà li mischjà forti cù l 'altri.

In i prudutti chimichi, i fillers, cunnisciuti ancu com'è fillers, si riferiscenu à i materiali solidi utilizati per migliurà a processabilità, e proprietà meccaniche di i prudutti è / o riduce i costi.

In u campu di u trattamentu di l'acqua, hè principarmenti utilizatu in u prucessu d'ossidazione di u cuntattu, è i microrganismi s'acumuleranu nantu à a superficia di u filler per aumentà u cuntattu di a superficia cù l'acqua di l'acqua è degradanu l'acqua.

Vantaghji: struttura simplice, caduta di pressione chjuca, faciule di fabricazione cù materiali non metallici resistenti à a corrosione, etc. Ideale per l'assorbimentu di gas, a distillazione di vacuum è a manipulazione di fluidi corrosivi.

Disadvantages: Quandu u collu di a torre aumenta, pruvucarà una distribuzione irregulare di gasu è liquidu, u poviru cuntattu, etc., chì si traduce in una diminuzione di l'efficienza, chì hè chjamata effettu di amplificazione.À u listessu tempu, a torre imballata hà i disadvantages di pesu pesu, altu costu, pulizia è mantenimentu fastidiosi, è grande perdita di imballaggio.
1. Pall ring imballaggio

L'imballaggio di l'anellu Pall hè una mellura nantu à l'anellu Raschig.Dui fila di buchi di finestra rettangulari sò aperti nantu à u muru laterale di l'anellu Raschig.Un latu di u muru di l'anellu cut hè sempre cunnessu à u muru, è l'altru latu hè curvatu in l'anellu., chì formanu un lòbulu lingual protruding inwardly, è i lati di i lobi linguali si superponu in u centru di l'anellu.

A causa di l'apertura di u muru di l'anellu di l'anellu Pall, u tassu d'utilizazione di u spaziu internu è a superficia interna di l'anellu hè assai migliuratu, a resistenza di u flussu d'aria hè chjuca, è a distribuzione di liquidu hè uniforme.In cunfrontu cù l'anellu Raschig, u flussu di gasu di l'anellu Pall pò esse aumentatu da più di 50%, è l'efficienza di trasferimentu di massa pò esse aumentata da circa 30%.L'anellu Pall hè un imballaggio largamente utilizatu.
2. Step ring imballaggio

L'imballaggio di l'anellu à scalini hè una mellura annantu à l'anellu Pall, riducendu l'altezza di l'anellu à scalini à a mità è aghjunghjendu una flange conica in una estremità cumparatu cù l'anellu Pall.

A causa di a riduzzione di u rapportu d'aspettu, u percorsu mediu di u gasu intornu à u muru esternu di l'imballu hè assai scurciatu, è a resistenza di u gasu chì passa per a strata di imballaggio hè ridutta.U flanging tapered ùn solu aumenta a forza meccanica di u filler, ma ancu face chì i filler cambienu da u cuntattu di linea à u puntu di cuntattu, chì ùn solu aumenta u spaziu trà i fillers, ma diventa ancu un puntu di riunione è di dispersione per u liquidu per scorri longu u fluidu. superficia di u filler., chì pò prumove a rinnuvamentu di a superficia di u film liquidu, chì hè benefica per a migliurà di l'efficienza di trasferimentu di massa.

A prestazione cumpleta di l'anellu stepped hè megliu cà quellu di l'anellu Pall, è hè diventatu u più eccellente di l'imballaggi annulari utilizati.
3. Imballaggio di sella di metallu

L'imballaggio in sella à l'anellu (cunnisciutu cum'è Intalox à l'estero) hè un novu tipu di imballaggio cuncepitu tenendu in contu e caratteristiche di e strutture annulari è di sella.L'imballu hè generalmente fattu di materiale metallicu, per quessa hè ancu chjamatu imballaggio in sella di anellu metallicu.

L'imballaggio in sella anulare integra i vantaghji di l'imballaggio anulare è l'imballaggio in sella, è a so prestazione cumpleta hè megliu cà quella di l'anellu Pall è l'anellu stepped, è hè largamente utilizatu in l'imballaggio in massa.


Tempu di Postu: Nov-04-2022