pagina_banner1

U campu d'applicazione downstream di PTFE

Attualmente, u campu di applicazione principale di PTFE hè sempre l'industria chimica, chì conta per 44,5% di u mercatu di applicazione downstream di PTFE.È u PTFE hà assai bona resistenza à u calore, è a gamma di temperatura di travagliu hè relativamente larga, è anu un rendimentu eccezziunale, è i dui materiali cunvinziunali ùn ponu paragunà cù a resistenza di corrosione chimica, hà una bona ritardanza di fiamma, facenu a so appiecazione in parechji campi. u settore di u cunsumu core, cumprese l'elettronica, l'elettricità, u petroliu è a chimica, l'aerospaziale è altri aspetti.

I rapprisentanti includenu tubi di scarico, tubi di vapore, tubi d'alta è bassa pressione, valvole, etc. Materiale PTFE hè statu largamente utilizatu in u petroliu, u tessili è parechje altre industrii per via di a so resistenza à a corrosione eccezziunale.PTFE hè una altra applicazione impurtante cum'è un materiale di sigillatura, a qualità di l'effettu di sigillatura, l'effettu generale di l'usu di l'equipaggiu hà un impattu assai prominente, cumpresu scambiatore di calore, cuntenituri di grande diametru, sigilli di riazzioni di vetru, etc. À u listessu tempu , cù u prugressu cuntinuu di l'industria in u mondu sanu, a contaminazione di l'aria hà sviluppatu gradualmente in un prublema glubale chì ùn pò micca esse ignoratu, è a pulizia di l'inquinanti cuntinueghja a transizione à u gasu di scarico.

U PTFE stessu hà una resistenza eccellente à a corrosione à l'acidu è à l'alkali, resistente à alta temperatura, resistente à l'oliu, pressione è umidità è antioxidante, etc., cusì hà i vantaghji di a fibra hè megliu cà l'altri filtri di membrana PTFE in massa, u materiale di filtru di membrana PTFE hè statu largamente utilizatu in i pianti chimichi, u putere. piante, fabbrica di negru di carbone, cimentaria di rimozione di polveri di gas di fume à alta temperatura è filtrazione di PM2.5.


Tempu di post: 23-May-2022