pagina_banner1

Matters chì anu bisognu d'attenzione durante a custruzzione di pipa ptfe in acciau

In a vita di ogni ghjornu pudemu spessu vede u tubu ptfe, cusì, u tubu ptfe in u prucessu di trasfurmazioni avemu bisognu di attentu à ciò chì importa?

In u prucessu di custruzzione di tubi PTFE rivestiti in acciaio, i seguenti punti devenu esse attenti à:

1. a pipa d'acciaio senza saldatura secondu a dimensione attuale di u materiale, a pipa d'acciaio è a saldatura di l'anellu di saldatura, l'anellu pò utilizà a saldatura à arcu di argon manuale, saldatura splash cù un schedariu per pulisce, è a saldatura di filetta in angulu arrotondatu, senza sharp. bordu.

2. Perforà un picculu pirtusu à a fine di a pipa d'acciaio, marcate chjaramente, è ùn bluccà micca.Stu pirtusu hè adupratu per scaricate u gasu residuale trà a pipa d'acciaio è a pipa di tetrafluoroetilene durante u riscaldamentu, è hè aduprata per osservà se a pipa di tetrafluoroetilene hè dannata è perduta durante a prova di pressione.

3. pipa azzaru deve esse pre-assembled nanzu lining.L'articulazione deve esse assemblata cù un cuscinettu d'oru di amianto di spessore adattatu, in modu di cunfurmà à i requisiti di dimensione generale dopu a fodera.

4. dopu à l 'assemblea di pipa d'acciaio senza saldatura à u trattamentu di sabbiatura, per caccià a ruggine di u muru internu, è dopu cù l'aria compressa per pulisce a cavità di u tubu.Inserite u tubu di tetrafluoroethylene in u tubu d'acciaio.Sì qualchì pipa di tetrafluoroetilene ùn hè micca tonda è ùn pò micca esse inserita, l'acqua calda, a vapuri o u fornu di riscaldamentu di freccia media deve esse usata per scaldà a pipa di tetrafluoroetilene, a temperatura di riscaldamentu ùn supera i 100 ℃.

5. Cunsiderate a durata di flanging quandu tagliate a pipa di teflon.In generale, 35-40 lunghezze sò stati posti sopra à a superficia di l'anellu di saldatura.Una guarnizione d'oru d'amianto deve esse piazzata nantu à u tubu TEflon prima di flanging.Flanging u tubu di teflon in dui passi, prima in una campana, stu flanging cù un pezzu d'aluminiu fustu cunicu.Quandu u flanging, riscalda u vivipary cù una flame oxyacetylene.A temperatura di l'attrezzatura hè misurata cù un termometru di superficia semiconductor.A temperatura ùn deve esse troppu altu.A temperatura deve esse cuntrullata trà 260 ℃ è 280 ℃.Quandu si flange, pressa lentamente u birthgear cunicu riscaldatu.Quandu u birthgear righjunghji u bordu di l'anellu di saldatura, ùn pressu più.À questu tempu, rinfriscà cù l'acqua è sguassate u birthgear quandu si rinfriscà à a temperatura di l'ambienti.U flanging di u sicondu passu più plasticizes a bocca.Questu hè pianu.

6. dopu à riscaldamentu, appughjà pianu pianu è appughjà cumpletamenti flat, è poi rinfriscà cù acqua à a temperatura ambiente, è poi caccià u plug.

7. u pipa allineatu cù una bona piastra cieca, in u cilindru di riscaldamentu spiciali, culligatu à u tubu di l'aria compressa, riscalda u cilindru cù u metudu di riscaldamentu di freccia intermedia, in modu chì a temperatura generale di u pipeline à circa 280 ℃, è poi lentamente attraversu. 8-LOKGF/cm2 aria compressa.Mettite u tubu di tetrafluoron in u cisterna di l'acqua, immerse u tubu in l'acqua, passa lentamente in 15kgf / cm2 d'aria compressa, verificate s'ellu ci sò bolle à u burcu, se truvate, prova chì u tubu di tetrafluoron hè statu rottu.U mutivu hè principarmenti per via di u riscaldamentu irregolare o di a velocità di inflazione troppu veloce.A pipa d'acciaio rivestita deve esse sigillata à e duie estremità cù una piastra cieca di legnu per prevene i danni di a pipa di tetrafluoron.


Tempu di post: 23-May-2022